مصاحبه بازیکنان Ùˆ کیروش پس از بازی

مصاحبه بازیکنان و کیروش پس از بازی




 

 


مصاحبه بازیکنان و کیروش پس از بازی


تاریخ : سه شنبه ،
25 مهر 1391

به هر کدام از بازيکنان تيم ملي 20 ميليون تومان پاداش داده شد.


پس از پيروزي تيم ملي فوتبال بر کره جنوبي، محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان با حضور در رختکن تيم ملي به هر کدام از بازيکنان تيم ملي مبلغ 20 ميليون تومان پاداش پرداخت کرد.




محمدرضا خلعتبري پس از پيروزي يک بر صفر برابر کره جنوبي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نظر سرمربي در نيمه دوم به ميدان آمدم و خوشحالم که پيروز شديم. حق مسعود شجاعي اخراج نبود، در صحنه‌اي که او تکل زد مستحق دريافت کارت زرد دوم نبود. با اين حال خدا را شکر مي‌کنم که پيروز شديم و از هواداران که تيم را حمايت کردند تشکر مي‌کنم.

وي در مورد اينکه از بازي خود راضي است يا نه، گفت: مهم اين است که مردم و کادر فني از بازي‌ام راضي باشند و ان‌شاءالله که اينگونه است.

خلعتبري در مورد ديدار با ازبکستان گفت: يک بازي سخت برابر ازبکستان داريم و اگر در آن بازي پيروز شويم راه صعود ما به جام جهاني هموار مي‌شود. از هواداران هم تشکر مي‌کنم که براي تيم ملي سنگ تمام گذاشتند و اين برد را به تمام مردم ايران تقديم مي‌کنيم.

وي در مورد پايان تحريم رسانه‌ها گفت: همه بازيکنان به خاطر مشکلاتي که بود چنين تصميمي گرفتيم اما خدا را شکر اين مشکلات هم برطرف شد.





شجاعی:
بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: يا من اشتباه کردم يا داور با اشتباهش باعث اخراجم شد.


مسعود شجاعي پس از پيروزي يک بر صفر برابر کره جنوبي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صحنه‌اي که منجر به اخراج من شد يا من اشتباه کردم يا داور؛ با اين حال از مردم عذرخواهي مي‌کنم و خدا را شکر مي‌کنم که پيروز شديم. 3 امتياز براي ما مهم بود که آن را گرفتيم.

به گزارش فارس،وي افزود: اگر مي‌باختيم شرايط من خوب نبود، نمي‌دانم خدا من را دوست دارد يا نه اما خدا را شکر مي‌کنم که شرمنده هواداران نشدم. از همه هم‌بازي‌هايم که با تلاش‌شان باعث موفقيت تيم شدند تشکر مي‌کنم.



پولادی:

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: اگر 10 نفره نمي‌شديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به کره جنوبي بزنيم.


مهرداد پولادي پس از پيروزي يک بر صفر برابر کره جنوبي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي خيلي خوبي انجام داديم و از مردم تشکر مي‌کنم که ما را تنها نگذاشتند و به ورزشگاه آمدند.

به گزارش فارس،وي افزود: همه بازيکنان زحمت کشيدند و حاصل دست‌رنج خود را هم ديدند. اين برد را به مردم تقديم مي‌کنيم. شايد اگر 10 نفره نمي‌شديم مي‌توانستيم گل‌‌هاي بيشتري به کره جنوبي بزنيم.



کیروش:
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: حق بازيکنانم يک تبريک بزرگ است اما بايد بدانيم که فقط سه امتياز گرفته‌ايم و بازي با ازبکستان را پيش رو داريم.


پس از پيروزي دلچسب تيم ملي ايران برابر کره جنوبي کارلوس کي‌روش در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: حق بازيکنان ما يک تبريک بزرگ است به خاطر عملکرد خوبي که داشتند. آن‌ها با شهامت و پشتکار به اين پيروزي رسيدند و بسيار باهوش کار کردند. بازيکنان همه برنامه‌هاي ما را در زمين پياده کردند. باز هم به آن‌ها و تماشاگران تبريک مي‌گويم.

به گزارش ايسنا،وي در ادامه گفت: فراموش نکنيد که ما بازي با ازبکستان را در پيش داريم و از هواداران مي‌خواهيم که در آن بازي هم به ورزشگاه بيايند. پيروزي برابر کره درس خوبي براي ما بود که بدانيم هر گاه متحد باشيم موفق مي‌شويم. اما بايد بدانيد که براي رسيدن به جام جهاني پستي و بلندي زيادي پيش رو داريم. بعضي وقت‌ها پيروز مي‌شويم و بعضي وقت‌ها شکست مي‌خوريم اما مهم اين است که در هنگام شکست‌ها هم از حمايت همه برخوردار باشيم. هيچ شکي نيست که امروز حمايت تماشاگران به پيروزي ما خيلي کمک کرد.

وي درباره عملکرد تيم داوري بازي هم گفت: از بين سه تيمي که امشب در زمين حاضر بودند يعني تيم‌هاي ايران و کره جنوبي و تيم داوري بدون شک ضعيف‌ترين عملکرد متعلق به تيم داوري بود. يک سري اتفاقات از ديد داور سنگاپوري پنهان ماند، البته ما انتظاري از داوران نداريم بلکه از تيم خودمان انتظار داريم که عملکرد خوبي در زمين داشته باشند.

کي‌روش همچنين گفت: مهم است که بدانيم با اين پيروزي هنوز به جايي نرسيده‌ايم و فقط سه امتياز گرفته‌ايم. کارمان از فردا دوباره شروع مي‌شود و پس از استراحتي کوتاه سعي مي‌کنيم که براي بازي با ازبکستان آماده شويم. بازيکنان ما فقط يک هدف دارند و آن اين است که با افتخار پيراهن تيم ملي‌شان را بپوشند و براي رسيدن به جام جهاني کوشش کنند. آن‌ها در اين راه مي‌خواهند بهترين عملکرد را داشته باشند.





کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل